Kirkonkylä

Kirkonkylän koulun liikuntaohjelma

 

Ohjelma koostuu kolmesta pääteemasta. Ne ovat perusliikunta, kestävyysliikunta sekä palloilu. Näitä liikuntamuotoja on liikuntaohjelmassa yhtä paljon, 12-13 viikkoa kutakin.

Perusliikuntaan kuuluvat perusliikkeet (hypyt, heitot, juoksu jne.), musiikkiliikunta sekä kehonhallinta. Jakso sisältää mm. seuraavat lajit: yleisurheilu, tanssi, telinevoimistelu ja kuntoliikunta.

Kestävyysliikunta koostuu suunnistuksesta, maastojuoksusta, hiihdosta ja luistelusta.

Palloilulajit ovat jalkapallo, lentopallo, koripallo, sähly, käsipallo, tennis, sulkapallo sekä pesäpallo. Painotukset voivat vaihdella lukuvuosittain.

Uinninopetus järjestetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana luokkapareittain.

TEEMA VIIKOT

SYKSY

Perusliikunta 33-36
Luonto- ja kestävyysliikunta 37-38
Ulkopalloilu 39-41
Kehonhallinta 43-44
Sisäpalloilu 45-47
Musiikkiliikunta 48-49
Perus-/Toiveliikunta 50-51

KEVÄT

Talviliikunta (vuoroviikoin luistelu/hiihto) 2-7
Palloilu 9-10
Perusliikunta 11-12
Palloilu 13-14
Kehonhallinta 15-16
Palloilu 17-21
Toiveliikunta 22

 


,
Päivitetty: ,


OLIKO SISÄLLÖSTÄ APUA?

Kyllä 0 Ei 0 Kyllä 0 Ei 0

Kommentit on suljettu.