Kunnanhallitus päätti yritystontin esikauppakirjasta Green Recycle Oy:n kanssa

20.6.2023

Lopen kunnanhallitus kokoontui maanantaina 19.6.2023 ylimääräiseen kokoukseen käsittelemään yritystontin vuokraamista.

Green Recycle Oy niminen yritys on ottanut yhteyttä Lopen kuntaan ja kysellyt kiertotaloushankkeelleen sopivaa tonttia. Yrityksen toimialaan kuuluvat muovien keräys, muovien murskaus ja pesu, granyylien teko ja uuden materiaalin valmistus. Kyseessä on Silmänkannon yritysalueen korttelin 154 tontti 5. Kunnanhallitus käsitteli maanvuokrasopimusluonnosta kokouksessa 12.6.2023 ja päätti palauttaa asian uudelleen valmisteluun. Kunnanhallitukselle toimitettiin pyydetyt lisäselvitykset. Kunnanhallitus käsitteli asiaa uudelleen 19.6.2023 kokouksessa ja päätti tehdä Green Recycle Oy:n kanssa esikauppakirjan Silmänkannon yritysalueen korttelin 154 tontista 5.

Lisää kunnanhallituksen käsittelemistä asioista löytyy kokouksen pöytäkirjasta, joka julkaistaan kunnan verkkosivuilla keskiviikkona 21.6.2023.