Alakoulut Sivistyspalvelut Yleinen

Tiedote 1.- 3.-luokkalaisten huoltajille hallituksen uudesta linjauksesta

Tänään 20.3.2020 klo 13.40 hallitus on ilmoittanut uusista linjauksista koskien opetuksen tarjoamisesta 1.-3. -luokkalaisille.  Uutisen voi lukea tästä.

Edellen on vahva suositus, että kaikki lapset opiskelisivat korona-tilanteesta johtuen kotona. Maanantaista 23.3. alkaen kuitenkin kaikki  1.- 3. vuosiluokkien lapset voivat tulla lähiopetukseen. Samoin kaikki erityisen tuen oppilaat.

Koska koulutoimessa  on jo ehditty suunnitella kaikki lähiviikkojen toimet hallituksen aiemmin tällä viikolla tekemien linjausten mukaan, joudutaan nyt pyytämään huoltajilta erittäin nopeata reagointia. Huoltajia pyydetään toimittamaan sitovat ilmoitukset oman koulun rehtorille Wilman kautta la 21.3. klo 12 mennessä mikäli lapsenne tulee koko ensi viikoksi kouluun lähiopetukseen. Samoin pyydetään AP/IP toiminnan osalta tekemään koko viikkoa koskevan sitovan ilmoituksen rehtorille.

Tämän jälkeen tiedotetaan mahdollisista muutoksista koulujen aukiolon, koulukyytien, kouluruokailujen yms. osalta niin pian kuin mahdollista.

Lisätietoja antaa oman koulun rehtori

,

OLIKO SISÄLLÖSTÄ APUA?